Tisdag på sjukhus

Godmorgon, eller god förmiddag!
Ligger i sängen efter en dusch. Skönt.
Får dricka själv idag och har redan hunnit med tre koppar te, men nu har jag ont och ska få morfin.. Undra ifall det berodde på te-drickandet..? Hoppas inte för då hoppade vi tillbaka några steg..

Tack för kommentaren Jennie :) och ja, jag var positiv sen födelsedagsfirandet och allt jag skulle få göra denna vecka, men med vetenskapen om att jag skulle kunna vara på ett mycket roligare ställe gör sjukhusvistelsen så tung och jag ser inte framåt i livet som något bra, för nu orkar jag inte mer. Det kan inte vara motgång hela tiden, för då blir Der såhär - att man inte orkar längre,
För det gör jag bara inte nu.


Postat av: Jennie

Jag förstår dig Denise!! Det gör jag och jag vill inget hellre än att du skall må bra och inte ha ont. Men i allt det här som känns så jäkla trist och tungt just nu kan du tänka på det du har framför dig nu. Det kommer igen jag lovar....även om det inte känns så nu ....Du kommer få chansen igen och du är så extremt duktig så du kommer komma långt... Jag tror på dig !!! Ta hand om dig fina Denise och säg till om jag kan göra något!! PUSS & KRAM

2012-11-27 @ 13:59:18
Postat av: Jennie

Om du orkar Denise kolla Fotografiska om du hittar en utställning du gillar så bokar vi upp det !! PUSSEN

2012-11-27 @ 14:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: