idag och igår, imorgon - pepp.


hey houu.
kväller kväller. tack herre min skapare, ny dag snart. jaaa. utan någon som helst sömn borde det gå bra med slutna ögon inatt. pepparpeppar. jag menar, här toppas ju glassen med en sömntablett och ny tidning. perfectomente. !
Som jag befarade har dagen varit lång. bara suttit som en liten klump i soffan mest hela tiden. förutom en eller två timmar under dagen, då jag faktiskt städade. ja, hör & häpna ! :D
tanken var att göra plats och visa lite tacksamhet över min nya fantastiskt fina TV mamma inhandlade igår. skrivbordet rensades rent och torkades av. förflyttade mig till bokhyllan och radade upp de påvarann-staplade böckerna i en rad. plockade lite från raden över för att fylla det nyfunna utrymmet. men då blev det ju tomt där. hah blev en liten rensning. gick bra tills toppen av hyllan. herre hjärtanes vilket damtäcke! trevligt va? hah.
städning är inte direkt mitt mellannamn och en damvippa är jag rädd att rummet aldrig fått skåda. [skulle vara från städerskan i så fall.] jag kommer ALDRIG i hela min värld våga mig på grishyllorna. kommer bli helt inflamerad i varenda näsborrepor efter en sådan avdamning. nej ush & fy.. jag kommer inte bli någon vidare hemmafru..

Jag är ledsen för Danmark som efter mycket om och men inte blir av för min del. besviken på mig själv att jag gör detta mot min kropp. men ja. nu är det som det är och det är "bara" att kämpa. se framåt. det måste man. jag göra.
aldrig ge upp, aldrig ge vika. så nu tillåter jag mig "vanlig ordination" under denna dag, trots ångest från natten..
STRUNT SAMMA JÄVLA HJÄRNA. vill jag bara säga. BLUÄH. vi hörs mer imorgon, då ska jag vara mer PEPP på livet. måste faktiskt sluta gnälla och börja agera istället. annars kommer detta inte att gå bra. och bra vill vi ju ha. :D

gårdagen med fina;




Postat av: A

<3

2012-01-20 @ 11:34:13
Postat av: S.zebran

Ohh..snygg hårfärg!!

2012-01-22 @ 21:15:45
URL: http://zebrans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: