en avbockning !


wihooah,.
hemma från dagens första ärende. blev ett långt sådant. synundersökning för mamma och ett innerligt velande för mig. dubbla dosens sökande då mamma kom in i bilden och också ska leta reda på ett par nya bågar, hah.
oj, ja nu räknade jag ut att vi nog inte var där inne i mer några minuter över timman.. men för mig denna dag tog det tydligen tillräckligt. tragiskt men sant. måstemåstemåste inse. men nu sitter jag i varje fall och hinkar honung med te, medans mamma är och storhandlar. däribland en redbull till mig, behöveligt innan nästa ärende, behandling.

PS. om befinner ni er utanför stockholm kan jag meddela intressanta läsare om att det är iiiiisssskaaaallllttt här. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: