ultraljud av halsen


aloah alla fina människor :)
var helt sluuut imorse när klockan ringde 8.30. tanken var att jag skulle ringt min läkare och bett om provsvar och nya sömntabletter. men icke - råkade somna om en timme.. menmen, det får gå bra ändå inatt. :) Dock var det inte enda anknytningen till ytterligare sjukhuskontakt, då morgonen bestod av ett besök på röntgen, 11.00. eller röntgen och röntgen, hade fått en remiss att göra ett ultraljud på halsen. tycker att det borde räcka med sånt nu! men det gick bra! kändes dock lite konstigt att få hela halsen inkletad och berörd av en liten snurrande maskin. hah.
hemma nu och har precis tryckt i ett sugrör i en ND, som jag inte tänker prata om mer för då blir det kaos i hjärnan. stackars lillebror är sjuk och beställde naturgodis, halstabletter och nässpray. det fixade jag med lite skjuts av pappa. mormor och morfar strosar runt där nere, morfar i varje fall.. mormor är mest en trött säck i sängen :(

Capio ringde imorse och jag hoppade tre panikhopp innan jag tryckte på svara. de konstaterade att de fått remissen från SCÄ och att konferensan skulle hållas imorgon, men av principiella anledningar, bad de mig att skicka en egenanmälan. så återkommer dem som sagt imorgon.. skrivet, klart och skickat. still fighting with the head...
nej nu ska jag koncentrara mig lite här.. tittar in senare
! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: