@ the moment. Lovely!


(x) lämnat tillbaka filmen - check.
(x) kollat till mormor - check.
(x) tagit lite hand om sjuklingsmamma - check.
(x) informerad om lillebrors startade flyg - check.
(x) planerat tider inför morgondagen - check.

I vissa fall kommer man undan lätt, i varje fall avseende punkt nummer tre. "tog hand" om mor min genom ett upptappat glas nyinköpt Cola från Preem, med två tillbehör bestående av kristallisbitar och sugrör utan böjd topp. himla flashigt det låter, men gott var det. eller är. mamma lärde sig dricka det för två år sedan i Barcelona med mig. hah. skönt att rese-människorna har kommit iväg på ett förhoppningsvis fungerande plan! nu har jag bara några återstående checkningspunkter att kryssa för inom kort.

( ) leta upp kamerasladd till morfar.
( ) skriva ut tre dokument medans morföräldrarna är vakna.
ja det var nog det.. tyckte mig minnas något mer - men icke. minnet sviker mig allt för ofta numera. jag som redan har åldersnojja..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: