Do Never Say Never .


dille på dubbelbilder, sitter och fixar med alla jag kan hitta, hah. nu blir det morgonbilder till kvällsbilder.
med det säger vi - GODNATT ALLA FINA DÄR UTE ! :)



Jag stoppar mig själv varje dag och vet inte varför peppande tankar ändras till Nej, inte eller kanske med negativ inställning. det är sjukt, och det resulterar i detsamma. sjukasjuka beteenden, en sjuk kropp och en hjärna med en tankeverksamhet inte ämnad att vara så låg. skulle man ens klara av sexårs nu? orka, fokusera.

Jag vet om det. ser det nu. denna gång. ser inte min kropp eller beteende som att lyckats. nu har det
gått så långt att det jag trodde mig kunna styra är det enda jag INTE kan styra. jag kan ju inte bryta det själv. misslyckande ska man kanske inte är ett ord man ska trycka in mer i huvudet.. man är inte misslyckad bara för att man mår dåligt. men det kräver ändå en viss insikt för att ta emot en hjälpande hand. lämna över den där kontrollen som faktiskt inte ens du styr över längre. du skulle ju så gärna välja att må bra, antar jag. sluta straffa sig själv och avsluta det hemska kapitlet som bara handlar om att slå och misshandla sig själv. ibland så långt att sjukhus krävs - hur i hela helvetes underjord kan man göra så mot sig SJÄLV ?! nej, nu villvill jag har hjälp, vill komma på fötter och få tillbaka mitt liv. min kropp, det där snygga som kallas kurvor, styrkan i mysklerna och välbefinnandet i de där kilona som bara är normala, och snygga. förstå att bara kunna gå ut och springa i frihet och lycka istället för i tvång och straff. underbart. äta för att det är gott och gör dig väl. kallas LIVSmedel av en anledning..

Nu väntar en lång natt sömn och ett possitivt tänkande inför morgondagens besök på ett ställe jag så länge föraktat men egentligen bara vill rädda mitt liv, hjälpa mig. jag borde bocka och buga. :)

PEPPANDE KÄNSLOR KOM TILL MIIIG !


Såhär ska vi inte ha det.


hepp. nu kommer mamma in och bråkar - där försvann det possitiva.
SUCK lättpåverkade jävel!! [jag]



Postat av: linnea

Sänder miljoner peppkramar och återkommer så fort beh veckanär över med betydligt MER! Vackra vackra du! <3 Framtiden kmr se ljus ut!

2012-02-23 @ 06:08:15
URL: http://linneahs.wordpress.com
Postat av: Hanna

Så söta mammor och grisar vi har=)

2012-02-23 @ 07:11:03
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack för dina kommentarer, gör mig så glad <3



Känner igen dina ord i mina, nästan identiska med dom jag skrev för ett halvår sedan. Du kommer klara det här <3 Något helt nytt väntar dig, inte något gammalt. Mot oändligheten och vidare, typ.

Kämpa på! Du är värd att må bra, leva bra, slippa all denna ångest som finns nu.

2012-02-23 @ 12:57:14
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: