vift vift


Hej era floppisar !
skjutsade lillebror till skolan igår morse. varav efter infarten, han sa; "ehm.. vi skulle svängt därborta" hah.
Girade in nästa sväng och rundade plugget. fick även testa på en liten fickparkering morgonen till ära.
inte min grej, hah.
fortsatte hem och gjorde iordning mig innan ny biltur, nu till jobbet. var lite trött och stressad under dagen, men slutade bra. efter lite ombytning av kläder och annat fixxxx, cyklade jag till åkermyntan och mötte upp J.
lite party hos hennes kompis som fyllde 23. Gratttis och Tack till honom ! :)

åkte de flesta färdmedel igår, varav kvällen bjöd på en fin [ösig] tur på pakethållaren, fick hålla hårt i mössan!
avslutade relativt tidigt och trampade hem i kalla natten [inte konstigt då jag glömde min jacka, heh..] 

vaknade lite tidigt idag. invigde mamma till Wordfeud-världen, blivit morgonens sysselsättning efter en hjärtklappning då jag varken hittade nycklar, busskort eller plånbok. GOSH.  men nu är det på sin plats, pew.
mer uppdatering kommer senare, nu ska jag spela klaaart. shohooo.


juste, tatueringen är klaaar ! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: