marias köttfärssås med spaghetti .


mamma och jag har kommit hem från centrum, efter att mycket om och men ha hittat ett par varma skor. skönt! och jättefina tycker jag. liknande små (då gul/beiga) läderkängor man ofta hade som liten. minns att jag avskydde de små hakarna högst uppe vid vristen. för det var så många gånger jag stapplade hem med hål på knäna efter att ha fallit framstupa för att jag sprungit och skorna fastnat i varandras hakar. hah.
mina nya är svarta med röda snören och utan hakar ! perfekt! nu återstår bara vinterjackan, hah.

mamma och lillebror sitter i rummet bredvid och äter marias köttfärsås och spaghetti, vi har alltid haft lite specialmat i detta hus, hah. inte på ett dåligt sätt. snarare åt andra hållet. mamma har dessutom lärt oss (mig) att kunna äta allt, ofta inne på träning och hälsa, att äta rätt. lärde mig tidigt vad couscous och havregrynsgröt var. :)

men nu undrar jag. varför sitter inte jag där och äter marias köttfärssås med spaghetti ? blajj ..






Postat av: Sandraa

hej allt bra med dig :)

2011-11-23 @ 01:41:51
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: