Peace. ☮ Love. ♥ Music. ♫


hej alleman!
nu är det nervöst här. lyckades inte somna trots sömntablett. längesedan jag torska med det.. hur dom haver, här sitter jag i sängen klar och färdigklädd. dricker varm mjölk och grejer. började redan för över 1h sen. men mjölken bara kom genom halsen igen, vidare ut från munnen. skit. men det är bara att köra på. näringsdryck också om inte frukosten skulle funka. ska inte ge enheten några  ytterligare viktiga gram att klaga på. nej, nu ska jag mosa den där vågen om det är vad dem vill se. eller kanske mosa siffrorna från min journal kanske är en bättre grej att satsa på.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh. ska kedja fast mig i sängen. fan vad jag nästan vägrar att åka med pappa nu. 45min kvar..


Update; nej jag kan inte minnas inlägget från inatt. hah..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: