✿ fσℓℓσω уσυя ∂яєαмѕ.!



go' kväll!
kvällen slutade lungt hemma i soffan. ganska skönt emellanåt, även fast det kryper i ben och fingrar.
men det löste jag genom att springa runt och äta en massa sallad och grejs istället! hah.
melodifestivalen har stått på rullning och alla bidragen har framfört sin låt. cool sista låt. men hejja hejja sverige!
vissa av bidragen var ju helt fantastiskt konstiga måste jag säga. ibland undrar man.. men vi har nog en liten chans tror jag allt man vågar tippa på. peppar peppar..

nej. nu känner jag att tröttheten borde inflika sig snart. verkar dock hålla sig lite på avstånd.. skönt att morgonen inte berörs av någon himla väckarklocka i varje fall. sova sova! imorgon väntar ju nya utmaningar och förhoppningsvis berikade timmar av livets förtlöpande dagar. hoppas ni alla har och har haft en bra kväll! :)
nu ska jag hålla en tumme för sverige! :D
//Deds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: