Don't be a Drag, Just be a Queen


Morgon morgon!
himla massa samtal här på morgonen. skulle varit på en plats idag kl 11, som jag inte kan. försökte ringa i fredags, lördags och två gånger imorse. lämnat in två röstsamtal på telefonsvararen och skickat två mail. men inget svar. hua, känner mig elakt och taskig, samvetet gör det inte bättre.. :( kanske därför jag inte kunde sova??
skulle fått åka till frisören idag ocskå, men det blev något fel så icke.. :(

hur som haver ska jag till en kontaktperson idag, inte riktigt fått klart för mig hur hon jobbar. men jag vet att det är via/genom SCÄ, men ändå någon form av privatperson.. hon verkar himla bra i varje fall, peppar peppar !
enheten på capio ringde också, hon flyttade fram min tid. ush.

frullerullen då? jajjamensan, den har vi här:
idag var det jobbigt och magen pekar utåt..igen.



ha en bra dag alla och önska mig lycka till!! :D
Deds

Postat av: Emmélie

Sv: Tack.



Och lycka till!<3

2011-05-02 @ 13:25:20
URL: http://lovehealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: