between two lungs


hallå där! (Godmorgon!) :D
känner mig som ett barn i en vuxen kvinnas ålder. somnar sent och vaknar tidigt. kluven som vanligt, haha!
finns inte så mycket att göra, det blir nog till att gå upp snart. ska förbi vällingby en snabbis innan bilen rullar mot brostugan. lunch + släkt i mängder. ute i solen - ja, det ska bli fint idag, minsann.
det blir härligt, om det inte vore för maten. nog för att varje dag är en utmaning. men små tillställningar likt igårkväll och idag, där kan vi börja snacka utmaningar..

hade en liten deal med mamma under middagen igår. eller.. jag skulle smaka kyckling, hade redan sjuk ångest för att all sallad var så gojsig. men åt jag av den lovade mor min att följa med mig i nästa vecka och handla cool keps. jajjamen.
en deal jag själv tryckte fram, hah. stackars mamma vill ju bara att jag ska äta.. men nu får vi ju lite kvalitetstid tillsammans ! :) nejdå, det är bara en nödlösning när tankar som; det är normalt. du ska ändå upp i vikt. du VILL ju blir frisk. inte riktigt räcker hela vägen. tss.. en dag blir det lättare, & en ytterligare blir det bra. 


hihi söta..
hoppas ni alla fåren fin dag, så hörs vi sen ;) ciao!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: