BIG SISTER.


åh nej. hela inlägget försvann. blä.
i alla fall, får börja om. hjälpte mamma att värma soppan hennes. satt ute på verandan, höll sällskap och bara pratade lite. väldigt trevligt. avslutades med att hon visade sina nyinköpta kläder. lite "mammiga" utom en vit tshirt med snyggt svart tryck på. ..hehe. hon har bra smak, ibland. :D hah!

min oldie vän har inte kommit än, så precis intagit min bekväma vänteplats i sängen, med stor kudde bakom ryggen. helt okej för mig!! hihi. något som däremot anlänt är min nya plånbok, yeeah. hur fin som helst. nu har jag både klackar, ballerina och wallet i samma mönster! tsss.. men jahapp. inte mycket mer som väntar än just.. väntande.


annars flyger mest tankarna omkring. inget att göra åt, även om jag skulle vilja. tänker mycket på min lillebror. om inte alltid. ibland visar sig ett uttryck och viss ton i rösTen jag både ogillar och känner igen i mig själv. ovetande, besvikelse. maktlöshet, att se att något är fel, dock inte riktigt vad. ännu värre, inte kunna göra något. går inte att toucha. sträcka ut fingrarna och greppa. som luft. fast något sprayat grön neonfärg ut i tomma intet. du ser någon form av uppenbarelse, något som finns där. du kan inte ta i det, för defust för att ta form. men ändå.. det finns där. förlåt lillebror. önskar att det kunde upphöra. att du slapp se. slapp känna deN besvikelse du ändå känner, tror jag. jag är ledsen, jag är orolig. det gör ont i mig ..också. lilla vän. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: