Morgonpigge


Dagens morgonpigge lyder följande DU HAR VERKLIGEN ALLT !

jag vet inte, men har lite svårt att ta till mig denna lilla mening. vadå 'du har allt' ? ..det kan jag inte i min vildaste fanstasi tro att någon har. alla har mycket och olika. men allt. okej, nej nu ska vi göra som mamma säger och göra ett val om hur man ser på saken. så min tolkning blit denna; alla har allt för att vara en sammansatt individ som är värd precis lika mycket som personen brevid. skillnaden kan tänkas vara att han har allt som fulländar honom till den person han är. alla är unika. men lika mycket världa att älskas och respekteras i denna värld.
bra och dåliga egenskaper, må så vara. men ja, du, vi har allt för att göra oss till just den vi är - vilket är bra !
Du är bra. precis som du är. kom ihåg det idag - DU HAR VERKLIGEN ALLT !  :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: