feeling broken. ..and alone.


hey.
började jobbet klockan fjorton med ett inte jättepigt humör. men det spelade ingen roll, trevlig måste man vara. även om man inte alltid orkar vara glad. jobbade mina fyra timmar, men var nästan ingenting bakom disken. plockade mest upp målarfärg & penslar. gick vidare till baklagret, mosade och skar alla lådor platta och i mindre bitar. vår kartongpressare är full och ingen kan tömma den. baklagret gick knappt att komma in i, för mycket tomma lådor, plast och annat material från transport. stod där i två timmar, hjälpte lite kunder som hörde mig där inne och kom in med sin fråga. klockan slog sex och jag brydde mig knappt om att sluta.

hoppade på cykeln och trampade hem till mamma, som satte sig i bilen med mig och körde ner till pappa. skulle mata fiskarna och hon följde med för att jag inte skulle fastna där, själv. har för mycket ångest nu för att vara själv. känns tragiskt och larvigt att hon ska behöva följa med och "passa" mig. men men. är man en klen jävla  soppa så är man. har i alla fall hinkat hur mycket te som helst nu, med minst lika mycket honung. och nästan en hela tomat .. yich,. jävlaångestförsvinnföriiiiheeeeelvvvveeeeettttteeeeeeee ... !!






Postat av: Alexandra

Ingen aning faktiskt! Lite kul är det allt. Jag bor på Åland. :)

2011-07-14 @ 21:31:46
URL: http://alexandrakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: