BaDb0mB


God ganska Morgon på er !
andra december, helt otroligt. vart tog November vägen.  jag har helt missat julkalenderns också.. :(
hur som haver, mår bättre idag. antar att det beror på att svullnaden lagt sig en aning. men ändå, fick börja morgonen med ett hjärta i almenackan, inte helt fel!
fick sms av pappa vid tio. inte fullt sådär jätteläsbart, tom ord nummer ett, "vaaaknanuu" hah.. happ.
ska följa med honom till Elgiganten + Jackobsbergs Centrum. kommer nog sluta med att han fastnar någon stans, jag tappar tålamodet, säger; "jag går baara till den där affären under tiden", leder till att pappa fastnar ännu mer och jag går runt själv. Tsss..

igår, första december. mamma kom hem och hängde upp två paket på julkalendern. hah bra framförhållning där! hur som haver, väldigt snällt och jag fick en liten (stor) badbomb! POFF skönt, kommer förbrukas inom kort. nej ni, nu måste jag nog allt lägga på ett KOL innan pappa kommer .. Synd att jag är en sådan tidsoptimist bara.. heh.

Cia0!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: