jag vet vart du bor.


Go' kväll alla nattugglor ! :)
denna kväll vart inte så bra och way out off planeringen.. hm, jaja. får satsa på morgondagen imorgon som lär bli fullt ös - medvetslös. kommer antagligen vara lagom trött på söndagen - hoppas jag nästan. för en kväll som denna vill jag inte att det ska bli, igen. sitter i varje fall och slurpar mjölk nu, så lite bra är det åtminstone.

pappa & madde kom hem idag. efter min ilskepromenad mellan vällingby och hässelby, gick jag och besökte en badande far. pratade lite och informerade om en kommande överraskning, madde var lite mindre pratglad då hon låg i sängen och konverserade med John Blund, heh. sa att överraskningen skulle vänta på dem imorgon bitti.

gick upp till mammas hus och satte igång med mina underverk, bakning som för ovanlighetens skull inte behövde mer än ett försök på sig för att bli något. nästan så att vi kan påstå att jag lyckades denna gång , de ni!!

en till två timmar senare smög jag tillbaka till pappas hus och smugglade in mitt västerverk i kylskåpet med en stor lapp fasttejpad. hoppas att dem är observenta nog för att märka detta fina åstadkommande bara.. höll dock på att bli avslöjad då hunden började hoppa & skälla, bäst för den att det var utav glädje. lyckades tämja denna GLADA & hoppiga jycke tillslut. kanske har mitt framtida yrke här? inbrotstjuv ..med nyckel? haH.

Nej mjölkdags och sovning på G. sov bääääst !! :)    Deds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: