RIP IT UP AND START AGAIN


hallå ! goder kväller även denna time by night . har slutat jobbet och blivit hemskjutsad av J.
hah (TAXI, what did I say?) himla bra det här .. kanske lite för bortskämt emellanåt ? äh . jag får ge tillbaka med morfars lilla snurresprätt som går hur bra som helst, peppar peppar . :)

förresten, har ni kännt den där söndagsångesten jag pratade om igår ? jovars, den kände jag då allt av under gårdagen. men det är nog INGET i jämförelse med denna MÅNDAGSångest. fy för i bövelen, det vare värsta !! kom till jobbet och det var leenden dit och hit, pikar och öknamn. nej inte BARA till mig. men fasen. jag som sa till Jempa igår att jag tackade gudarna för att det inte fanns någon fotograf på plats. "tydligen finns det massa bilder" , svarar hon. hah Åh.

min säljarchef kom vid slutet av arbetsdagen och talade lite halvtyst om svettningarna under söndagen. jajjamen bakfyllesöndag på oss ALLA tror jag minsann, utom för den ända nyktra i sällskapet, hah stackarn.. :(

Jaja, nu glömmer vi lördagens bravade och siktar framåt, om det nu går under jobbdagar när festen bestod av party med arbetskamrater .. hha fan. kan INTE dricka på detta viset mer.. hm.

äh. tjugo är och ung - ingen fara på taget vill säga ! (ska minnas de orden imorfon( promenad snart med A. nu iaf ! :)



be happy, stay happy ?
yeah.

Postat av: Anonym

Tack<3



Hur mår du själv med din ästörning? Vad äter du på en dag? Vad händer när du äter? Får du hjälp?

2011-10-17 @ 20:24:31
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: