Göteborg,


hej alleman!
nu har jag & mamma kommit fram till Göteborg. tog sin lilla tid, men resan gick bra. cyklade hem efter jobbet, pluppade i all glömd packning och satte sprutt mot bilen. tanka, handla glass, sprite Zero och godisbilar. then off.
middag blev för mamma på MAX drive-in. kände mig lite larvig när jag kom på mig själv med världens grimage av att öppna hennes påse för att rädda mitt sugrör från oset. blä. hon gick även ur bilen och åt sin hambörjare till hänsyn av mig. snällt, men lite ..fjantigt. jag skulle klarat av lukten i bilen men hon var bara snäll.. kände mig lite ..sämst. två timmar senare letade vi parkering utanför lägenheten, som för i övrigt är lika stora som en veckopackning.. upp för trappen med väskorna, sen blev det för mig att springa till ICA för lime och gurka. de gröna små frukterna var till mammas och Patrikt strawberry daquri. hah.

nu har vi kollat på något 80-tals humorprogram, dem har druckigt drink, medan jag körde på en hel kopp varm mjölk + massa gurka. heh. snart ska jag få massage av mamma, så fort mjölken lagt sig lite så den inte skjuts upp. lätt hänt.

imorgon väntar en bra dag men start i stan med mamma, på min favvo affär jag inte varit i än eftersom att jag bara visste om existensen i göteborg, sen bad, strand, grillning och party på eftermiddag + kväll. kommer bli megabra ! stannar nog här till på söndag, minst, sen får vi se vart det bär. mor & dotter trip ! hoppas alla har en fin fredag. jag hoppas på bättre väder till imorgon (mycket regn här för tillfället) . take care. :) ciao.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: