Doktorn doktorn vad är felet?

!
Tjoho
Inte på bussen denna morgon, istället sitter jag i ett väntrum i väntan på min läkare som ska få titta på min mage. Vad hon kan göra efter ett annat läkarutlåtande vet jag inte.. Men vi får väl se :) har jätteont och igårkväll/natt var det HEMSKT. Spydde och svullnade upp som en blåsfisk. Visste inte vad jag skulle göra. Försökte distrahera med TVn men det gick inte.. Tog min sömnis och försökte bara somna bort från allt det onda. Gick inte det heller. Får försöka sova hos pappa lite idag.. 
Ringt till enheten idag och frågat vad jag ska göra, och hur jag ska äta när jag bara spyr. Dem sa att jag kunde äta mackor som lägger sig mjukt i magen + cola. Så får väl handla det på vägen hem till pappa.. De nämnde även ND men det kapitlet är jag förbi!!! 

Egentligen skulle My love komma idag, men hon har också drabbats av något. Jätteförkylning och feber + hennes spricka i bröstbenet så kan tänka mig att det känns när hon hostar.. Stackarn, skickar en tanke och kram till dig <3 hade varit roligt att ha henne här, pappa planerade att åka iväg så att vi kunde få huset för oss själva, snäll han är :) hoppas att det kvarstår till kanske nästa helg ! ;) 

Vänta vänta vänta, tur att dem har sköna stolar här i varje fall.. När jag kommer hem ska jag nog låna pappas padda och fortsätta skriva lite på min bok.. Vill ni läsa den om den publiceras någon gång i framtiden? ;) 
Hoppas att ni alla får en bra dag! :D 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: