ingen middag

 
wowah! [även sagt; halllå!]
sitter och försöker klämma fram ett bra humör till ikväll, till hjälp har jag min goda nyinköppta juice, energihöjaren numero uno. ;)
ikväll ska jag,pappa,storebror & lillebror gå till o´learys. dem äter middag och det känns som en trasa slängd i ansiktet att inte kunna äta middag med dem. eller kan och kan, jag vågar inte. så får stå mitt kast att känna sig som en liten skitunge när jag sitter där utan tallrik.
känner mig så sämst och undrar när och hur jag ska lyckas vända det här. min familj stöttar mig alltid, men det börjar sina ut på bortkastad tid nu. alla dessa timmar, dagar, månader - år, jag vigt åt sjukdommen. nej, inte värt att låta sjukdommen ta över livet. hoppas att ni går en superkväll, det ska jag också försöka med :D

Postat av: Malin

kämpa på sötis <3 jag tror på dig!!

2013-03-01 @ 10:20:45
URL: http://hetstaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: