Pluttejul!

Nämen, where did the weekend go? Bra har den allt varit i alla fall! Avslutade denna sista advent med ett litet tidighets julfirande med storebror & Co. Väldigt mysigt, speciellt med en riktig jul"lunch" för första gången på en sex år. Dessutom sprang två små söta knattar runt bland diverse golvstående föremål, varav en liten rackare snodde min toffs då jag även snabbt fick kapa min mening om att "det var tur att jag har fle..." Annars skulle jag nog stå utan nu, haha. Aningens konstigt avslut med solsidan och utebliven "Kalle anka", men tomte hade vi minsann! Dagens teknik fråntog dock tomtens uppmärksamhet en grad, men det är väl bara att vänja sig kan jag tänka.. Ingen snö, men som sagt - bra ändå! Många fina presenter och minst lika många skratt. Några av middagens skämt kom dock att bli lite barnförbjudna då vår familj kan det där med snabba tolkningar! Efter allt berättade mamma och pappa om hur dem träffades, höjdpunkten stod pappa för när han fint försökte förklara likheter och olikheter mellan han och mamma som person. Pressen blev för stor och när vi kom till "likheter" var det "ja.. Det är väl alla dem andra bitarna än olikheterna.." Haha pappa.. Nä nu ska jag ta igen lite sömn och vakna upp till "dagen före dopparedagen" vilken lyx. Två jular, födelsedag och nyår i en och samma vecka, yeahj någon planerade detta bra kan jag ibland tycka! Hej hopp! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: