Muuusiiikaaaaal đŸŽ¶

Glömde berĂ€tta - igĂ„r var jag pĂ„ musikal med mamma, födelsedagspresent. Till er som missat detta Ă€r jag en riktig sucker för musikaler!.. Det slĂ„r aldrig fel och jag mĂ„r alltid lika bra före, under och efter! Denna gĂ„ng var det "Priscilla - queen of desert" SÅ HIMLA BRA!! Blir helt förtrollad av att se mĂ€nniskor med denna typ av talang, sĂ„ng & dans. TĂ€nk att fĂ„ stĂ„ dĂ€r pĂ„ schemat och sjunga ut över en i-tackt-klappande publik!. Det fanns ett tillfĂ€lle jag aldrig kommer att glömma dock; 
En (iaf karaktĂ€rsmĂ€ssigt) gaykille skĂ€mtade lite om hur hans pappa aldrig slĂ€ppte förhoppningarna om att han skulle komma hem med en fru; "nĂ€r gĂ„r den dĂ€r fasen över?.." Mammas och min blick möttes direkt - haha. KĂ€ndes bekant pĂ„ nĂ„got sĂ€tt! ;) undrar hur oberĂ€kneliga gĂ„nger man hört det dĂ€r om just "fasen". Herreguuuud vad Ă€r det som Ă€r sĂ„ svĂ„rt att förstĂ„!! Kan dock skatta mig lycklig över att vi i vĂ„r familj kan skĂ€mta om det, dem fĂ„r acceptera och jag tar inte illa upp. Var lĂ€nge lite irriterad över att det skulle ses som nĂ„got sĂ„ himla mĂ€rkvĂ€rdigt och speciellt, nĂ€r det för mig alltid varit normalt. TĂ€nkte inte en sen tanke om det innan mĂ€nniskor runt omkring mig "ifrĂ„gasatte". Ville göra mig hörd och förstĂ„dd - accepterad och fĂ„ en bekrĂ€ftelse pĂ„ att det inte var sĂ„ "fel" som vissa fick det att framstĂ„ som. HaaaallĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„?! Tack gode skapare Ă€r det lĂ€ngre ingen osĂ€kerhet i det för min del. Jag har följt mitt val av vĂ€g och stĂ„r för mina steg. Jag Ă€r den jag Ă€r, helt enkelt. Take it or leave it. Okej nej snĂ€lla, helst inte lĂ€mna mig.. 




Hur som haver. Idag fick jag uppleva en av mina andra födelsedagspresenter - ansiktsbehandling pĂ„ ett SPA. Inte helt fel kan jag sĂ€ga! Sprang runt lite pĂ„ stan  sen, fortsatte till centrum och hĂ€mtade ut medicin. Avslutade pĂ„ SATS och lite vĂ€lkommet trĂ€nande' hem till en lugn kvĂ€ll. Och nuuuuuu tro det eller ej sitter jag i min alldeles egna sĂ€ng! ;) soovaaa! 
Ps. Har nya naglar pĂ„, enda gĂ„ngerna jag inte biter/river sönder mina egna.. Se hur lĂ€nge de sitter den gĂ„ng? ;) 





Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: