datorjävel

 
arg som självaste biet är jag nu, minst! hela, okej två tredjedelar av min förbannade bok har försvunnit från både dator, hårddisk och usb. jävla speciella "pålitliga" world-dokument. fattar inte hur en enda teknisk dum pryl kan kapa så många oberoende anknytningar som jag ändå använt till detta. är för mig ett mysterium, ändå har vi all denna dator- och teknikkunskap i familjen. otroligt ..ofattbart. bättre var det förr, papper och penna. till elden kom. dumma fanskap. så mycket jag stänger av för att inte tillåta något att påverka, ändå är jag så otroligt känslig och varje fall gör så himla mycket ondare än vad de borde. need to shape up. så nu säger vi såhär istället -
tänk så bra, nu kan jag skriva om och kanske utveckla mina ord, meningar och tankar. nu när jag redan tagit upp dem till ytan en andra gång, kanske perspektiv och insikter sätter sig annorlunda. nej jag var svårövertalad idag, stäng av skiten och ta några andetag. tekniska utvecklingar går INTE att lita på. nej nej, ännu en gång får jag detta bevisat. fuck you datorjävel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: