Damn my situation

I ett och samma ögonblick somnade och vaknade jag. Bättrade på sminket och åkte iväg. Kom hem, suplade soppa och hoppade på bussen igen. Klev av pendeln och satte mig under nålen. Besökte mamma och åt middag med pappa. Tittade film och planerade. Ställde klockan och tog min sömntablett. 
En dag full av aktiviteter som fyllde mina vardagliga tankar med annat. Det börjar ta sig - jag fick vara normal i några timmar. Springa ärenden och kände att de tillfredsställde min tillvaro. Men jag vet att det inte borde vara såhär - bli glad över att bara ha klarat av dagen. Kämpat för att få den bra. Vardagen ska inte handla om att överleva. För att sedan komma tillbaka till där jag började, sängen. Nu kommer mina demoner och allt börjar om igen. 
Och nu ber jag till något jag aldrig trott på - att jag ska slippa det här. Att jag ska slippa vara sjuk på ett eller annat sätt.. 

Ineed more time 
Just to make things right 

Damn my situation and the games I have to play 
With all the things caught in my mind 
Damn my education I can't find the words to say 
About all the things caught in my mind 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: