trassel

 
heeejhooopp!
pappa pratar med storebror och TVn står på något gammalt historieprogram.. triiist. ;)
började morgonen med en tripp till Bro för att ha mitt sista möte (för denna gång) men en röstkonsult. mest för att förnya dyslexi-papprena och konstatera diagnosen så att jag får den hjä'lp jag behöver vid studerande och dyligt.
antalet mil bort gjorde att jag missade hela förmiddagen på enheten, så åkte aldrig dit idag.. mötte upp pappa i vällingby efteråt, han hann ta lite prover och träffa doktorn också. jag dundrade vidare med komunaltrafiken efter röstkonsulten och han med två julklappar!
 
vädret är skrutt och vi tar igen oss efter en lite trasslig helg,, men en bra sak med helgen var i alla fall gårdagens besök på Göta Lejon för att se musikalen "jesus christ superstar" helg okej underhållning om ni frågar mig! ;)
 
nu ska jag återgå till min lite oladdade mobil. ciao!
 
 
 

Postat av: Anonym

Fin:)

2012-11-01 @ 17:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: