hey surpuppa!

 
tjoho everyone!
sitter på min säng hos mamma, för omväxlings skull. haft en lite upp & nedvecka både psykiskt och fysiskt. gick hem från enheten efter 10.00 målet pga sjukdom, samt var hemma hela torsdagen, tillbaka igen igår fredag.
 
åkte hem till ett tomt hus, fram till 19.30. då var det middag och nästan dags för Xfactor som jag och pappa så trogna följt. far  min missade de dock på grund av fest hemma hos honom med andra gubbar ;) hih, de verkade ha haft det rätt bra så han sörjer nog inte.
 
idag har varit en rätt motig och nere dag, inte så mycket sagt, ännu mindre gjort. känns mest som jag gått runt och surat hela dagen. men ikväll blir det andra bullar med middag och bio! får försöka rulla fram leendet tills dess...
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: