födelsedagsklädesplagg

 
känns lite konstigt. har fixar lite i rummet och hittade ett klädesplagg jag tänkte ha på mig när jag fyllde år nu förra vintern. jag skulle ha en stor maskerad. mamma och pappa hjälpte mig med planering och bokning av lokal. jag ville ha en stor fest. samtidigt visste jag inte om det kanske kunde bli min sista. jag ska inte säga att jag helt hade gett upp helt på att bli frisk, men jag såg ingen stig som mot förmodan kunde leda till friskhet. jag visste inte om jag skulle få ett tjudoandra år.. nu vet jag att jag kommer att få det. men aldrig en dag utan kamp.
 
maskeraden uteblev på grund av att jag hamnade på sjukhus, men om jag fortsätter att kämpa kanske det blir en i år. :) vi kämpar för det ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: