St Göran sjukhus


Lite trassligt kan man nog säga att det är. Tro det eller ej - ny ambulansfärd igår morse, hamnade på st Göran. De gjorde lite bedömningar med ny medicinering och sen ville de att jag skulle tillbaka till enheten och med lite olika ordinationer behandlas för anorexin. Men när vi ringer dit har överläkaren skrivit ut mig och totalvägrar ta mig tillbaka, pga alla fysiska besvär jag även har.. Sjukhuset ville intr ha oss kvar, enheten sa att vi absolut inte fick åka hem och överläkaren sa att de inte ville ha mig på enheten. Snacka om att hamna i klämm. Efter mkt om och men fick pappa ta med mig hem.
Behandlarna tycker att agerandet är helt absurt och krigar nu för att få mig tillbaka till enheten. Och här sitter jag i Morgonrock och ska klara mig på egen hand efter att pappa varit på Apoteket och hämtat ut en hel påse mediciner.
Känner mig liiite.. Förvirrad nu.. :s
Here we are again, väntar på samtal..
Ingen vill ha mig någonstans ..


Postat av: Lina

usch.:-(

stackars dej.fan va sjukt å jag hoppas hoppas innerligt att de ringer från enheten snart,idag.det e inte ok att DU ska hamna i kläm.blir arg.



Tänker på dej

kram

2012-04-26 @ 14:18:34
URL: http://sotfro.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men herregud vad vidrigt. Hur kan överläkaren på capio bara skriva ut dig sådär?! Finner inga ord.. Helt ärligt, blir helt mållös.

2012-04-26 @ 18:30:40
Postat av: Maya i malmö

Åh, fina Denise! Håller alla mina två tummar för dig! Håll ut o kämpa på fina!

2012-04-27 @ 11:36:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Masja

Du är stark. Kämpa tjejen. Mega STOR kram till dig.

2012-04-27 @ 18:51:11
URL: http://masjaoart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: