banana goes wild


Godmorgon April!
vaknade klockan fem och kunde inte somna om - typiskt. jag var i varje fall inte uppe och stojjade, hoppas jag. det enda bra med det är att många gånger känner sig lite piggare än när sömnen störs och man vaknar av en väckarklocka tio minuter innan bussen går. heh, har ni säkert själva observerat någon trött skolmorgon när man heldre skulle legat kvar under täcket i sängen. hah bra att jag är så informatin såhär på morgonkvisten ! som om trötta ögon inte ansträngde sig nog..

har suttit här med te&honung, youghurt, flingor, granatäpplekärnor och en banan jag inte kunde dra ifrån pennan. nu är det MTV för hela slanten och se vad en näst sista dag hemma kan bjuda på. vill inte tillbaka till enheten.


Postat av: sofia

vet du hur glad jag är över att du skriver något ätbart, och inte bara te&honung :) Du är bäst!

2012-04-01 @ 16:11:51
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: