Ambulans


Vad händer? Buksmärtor och krampanfall, vet inte om jag känt sådan smärta innan. Ambulansen kom och jag skickades iväg för tredje gången.. En liiite för hög dos morfin i den blåblinkande bilen gjorde mig rätt okontaktbar i 4-5h. Krampanfallen kom tillbaka och de frågade om jag hade epilepsi, det har jag inte men tydligen en himla förstoppning från tarmarnas topp till slut. Tillbaka på enheten nu men katetern är tillbaka vilket jag HATAT. påsen fylls bara på med bblod nu så vi får se vad proverna säger imorgon.. Men det viktigaste av allt;
Vila i frid kära älskade morfar som svävade iväg till sitt solsken i himmelen idag.. <3


Postat av: Jessica

Men fy nu får det väl räcka med elände för dig?!? KRAM.

2012-04-21 @ 10:09:44
Postat av: R

<3

2012-04-21 @ 12:05:18
Postat av: Linnea

har haft samma magproblem, och sjukhusfläng, det finns seriöst ingen värre smärta och jag lider med dig.. hoppas du blir bättre snart! din moffa kommer skicka ner massa styrka det lovar jag =)



<3

2012-04-21 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: