vitsen med vita postlådan .


hej hoppalång !
varit på en skön promenad med fina A. nu. länge sen. i varje fall om man jämför våra dagliga promenixer klockan 07.00 i flera månaders tid. hah. så det var i varje fall på tiden vill jag lova. hittade världens största gurka på ICA, hon fick välja - jag fick äta. och vet ni. den är nästan slut nu.. herre min gud.

blir en tidig kväll för mig nu. tydligen. lite tråkigt av mig, men så är det. förmodligen samma imorgon för att sedan baka pepparkakor och fira min faster på söndagen. vad fasen händer med mina helger. såhär vill jag INTE ha dem.. hur som haver, om sex (punktligt?) minuter är det milkie milkie + sömnis. sen sova och undvika en natt på golvet.
[peppar peppar] jo, det ska jag försöka klara av. vakna med ett hjärtisättande dagen till ära. FÖRSÖKA, JA.

för i övrigt toppades min kväll av ett finfint handskrivet brev. det är värt allt och lite till. hur underskattat som helst. det är det bästa med den där brevlådan + gramatikövningar i skolan, samt pennornas uppfinning. uppskattat till sin yttersta grad av miiig! :D

hur som haver. sov bäst nu efter en skön hemmakväll eller en vild partynatt. CIAO ! :D


Postat av: Patricia♡

Köpte dem på Gina:)

2011-12-02 @ 23:33:01
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: