frukost på sängen ! ,Grattis till mig liksom.


God förmiddagg.
hoppas att alla mår bra idag. jag själv har lärt mig för sista gången att aldrig lägga mig utan sömntablett. helt omöjligt och jag har inte fått somna en enda minut under natten.. bra recovering från nattens bravader. hm..
Dock håller jag på att rädda prinsessan på Super Mario - sista världen, sista banan. hah. fyra dagar senare..

märks att man börjar bli äldre när "ja må du leva - sången" tar andrum först närmare elvasnåret. mamma och patrik kom in och sjöng. Lillebror låg och sov och gör det fortfarande. fick i varje fall massa fina presenter.
känner mig dock så ovärd allt just nu, mina jag vill vara erimit - känslor lever kvar, ungefär som jag förstod.

åkte iväg med bilen nyss, köpte Cola Zero för att vakna till lite, påsarna under ögonen är inte att leka med. :( inhandlade även lite inför kvällen som mamma glömde under storhandeln.. jag kan konstatera en gång för alla att jag inte är speciellt bra på det där med mat. men tillslut hittade jag matlagninsyoghurten hon ville ha.. heh.
vände hem, lyssnade på musik och började gråta. ångesten jani.. det finns ingen för svag sådan.

nog med depp. fick i varje fall frukost på sängen. bra va? vätskeersättning för att man har det jävla liv man har. ja må jag leva. uti hundrade år ?.. I used to think so anyway. förlåt, negativiteten flödar. PUNKT.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: