blåbäreyoghurt


Herre, glömde helt bort att det var fjärde advent igår. ..min skapare, det är julafton på FREDAG!. tiden tar vägen ingenstans, den bara försvinner .. woop woop.

Igår mådde jag inte så bra, även om jag mest har mig själv att skylla. men idag tänkte jag att det passar bra med en bra dag, don't you think? I do. ett pling på smsfronten och jag for upp i tron om att det var väckarklockan. men det behövdes nog ändå. dusch och smink med snabba ryck. sitter i morgonrock och mössa, hej & hå.

mamma är hemma från jobbet IGEN?! inte roligt enligt min mening, men det är ju hennes hus också .. blö. hah. nej, skynda skynda, ska vara I STAN om en timme. aaah. hey.



Postat av: sofia

ps. det är inte farligt att ta mer flingor. VÅGA!!

2011-12-20 @ 22:21:51
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: