Exhausted

Det är svårt att få ihop pusslet av sig själv när varje bit är skavd. Att dessutom inte lyckats hitta de där sista irriterande små bitarna, oavsett hur mycket man letat - gör inte saken bättre. 
Jag är så trött, så utmattad. Jag kämpar och försöker att med autopilot ta mig igenom dagarna. Skiten tar jag om nätterna, det börjar bli rätt tydligt. denna nattliga fight både lämnar och sätter sina spår' jag kan knappt känna längre, jag stänger av. Men med månen blir allt så tydligt och smärtan ohållbar. Jag gör allt för att ta mig igenom dygnets mörka timmar - till den grad att jag endast finns kvar i form av en disktrasa som passerat sitt bäst-före-datum. 
Jag är så tom, så slutkörd men samtidigt känner jag allt det där som svider. Som att jag av egen fysik letar rätt på ett saltkar och strör ut innehållet i mina öppna sår. Såren jag själv orsakar i hopp om att något av det infekterade i min kropp ska rinna ut. Men det gör ju aldrig det. 🌻
 

Postat av: Anonym

Kära du! Enligt min erfarenhet känns tröttheten som mest när man släpper taget o slutar streta emot. Det kan nog vara det som händer. Kämpa kämpa kämpa, det blir bättre tillslut o du kommer att läka fina du! Även om det tar tid så läker alltid saker tillslut. Tro hopp o kärlek. Så sant så sant!! Tror på dig fina fina du!

2015-08-18 @ 19:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: