ZZZzzz...

Oj här har jag visst glömt av mig lite, vad hände där? Helgen har sprungit förbi och veckan har satt igång. Spenderade dagen hos en kär barndomsvän, varav personen i fråga har "utegångsförbud" & är sjukskriven. Min tur att ta hand om människan, känns bra på det sättet att jag får "ge tillbaka", dåligt eftersom att orsaken beror på en hemsk olycka. Tur i oturen gick det bättre än vad det hade kunnat gått.. Nu är det dags för det här området att ta ett steg tillbaka ifrån vad alllt vad sjukskrivning och sjukhus heter. 

Annars då? Jo har tränat och handlat sushi till mig & mor min. Tittat på idrottsgalan och duschat tre gånger. Slutar aldrig att förvånas. 
Har även börjat med ett program för min sömn. Just nu är jag i stadie ett, där man ska ta reda på hur allt egentligen ser ut. Första mätningen skedde idag, natten som var sov jag tydligen i hela 70min. Way to go hehe. Men jag vet ju det, har inget att förlora på detta - sovandet kan ju knappast bli mer risigt. Hur som helst ingår det nu att en annan går upp i tid, senast nio är det sagt. Det var den sovmorgonen det. Typiskt dåligt, haha. Imorse var det svårt, mamma fick verkligen slita mig ur sängen, hade ju precis somnat.. Har även kvällen till ära legat på en spikmatta. Tanken är väl en kroppslig avslappning, men vetetusan om jag riktigt fick till det, ytterst tveksamt. 
Nämenniii vad sägs? Nytt sovförsök? JAJJAMEN. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: