Weekend !

Oupsii här ekar bloggen tom ser jag - betyder bara att jag haft full rulle i helgen! 
Fredagen hälsade jag på en vän på sjukan, innan jag mötte upp Alex i stan. Fika med kaffe och boll innan vi kom på den briljanta iden att ta vara på en fredagskväll och gå till baren. Massa snack och skratt, jag menar - vi har mycket att ta igen! Har inte träffat honom på hundra år, om vi räknar bort de gånger han hälsat på mig på sjukhuset.. Föredrar helt och hållet denna typ av möte! :-) 
Lördagen tog form på gymmet för att sedan fortsätta med tacos och hårlklippning & färgning! Mysigt det med! Nu är jag hemma i sängen och är aningen förvirrad över dagens planer, men det visar sig ju hur det blir! ;) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: