Tankejävel

Det här nattliga behovet av att skriva av mig. Förstår inte riktigt vad jag sysslar med. Möjligen sätter ord på tankar och känslor, föröker. För min egen skulle att komma underfund med vad som rör sig innanför pannbenet. Vet dock inte om det bidrar med så mycket klarhet. Analyserar och reflekterar ännu mer - vad var det jag egentligen kände bakom de där orden? 
Tröttheten kommer ikapp, klockan är snart 04:30, sluter ögonen, vad händer? Jo tankarna. Vad gör jag med mitt liv egentligen? Livet började med träning och fysisk aktivitet - höll på att sluta i en sjukdom. Jag har aldrig levt eller planerat denna tid. Visste inte att livet kunde vända sig såhär. Visst att jag skulle växa och medföra erfarenhet, men just det här. Jag har alltid varit med i livet, men aldrig levt. Allt är så nytt och jag har glömt hur man gör. Försöker använda sunda förnuftet, känner mig stark och har erfarenhet. Men litar inte alltid. Tänker mycket på det mentala och undermedvetna, hur det kan ställa till det. Försöker fortfarande att hitta mig själv, undrar om jag någonsin kommer att lyckas.. För att kunna sova måste jag finna ett svar, varför? För att kapa någon av alla dessa tankebanor. Så.. 
Jag tar det som det kommer. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: