Planera

Mina dagar går inte riktigt som planerade. Dessvärre har jag aldrig riktigt varit någon planerare, men när jag väl försöker - går allt i kras. Blir tydligare på något sätt då man faktiskt sätter upp punkter men ständigt misslyckas med att bocka av dem. Mycket missas och mycket kommer ivägen, känns inte riktigt som att det är någon mening för mig att planera så mycket. Bortsett från viktiga möten osv. Får ta dagen som den kommer helt enkelt, försöka komma på något eller ha en B-plan. 
Ställer jag in mig på det igen, känns saker förmodligen lättare. Man ska inte försöka ändra på sig om det inte ligger i ens utvecklingsnatur. För min del glider jag ut på hal is och vet inte vart jag ska få fäste riktigt.. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: