Onsdag !

Ojoj, något uppehåller mig från bloggen tror jag allt, haha. Men passar på nu i pausen på mitt tv-program!
Slötittar lite bara, "lär" mig att ta det lugnt på riktigt. Vi pratade om det där på enheten idag, att ta det lugnt inte nödvändigtvis handlar om att sitta still med en bok. För kan man inte slappna av eller har tex ångest får inte kroppen något andrum trots att man inte rör en fena. Spännande det där..

Pratade även med min behandlare. Att vore detta ENBART en ätstörningsbehandling skulle jag inte riktigt behöva vara där så länge till. Det känns bra, som en "bekräftelse" på allt detta kämp man gjort + att de tror på mig att jag kan sköta allt på egen hand.
Men nu är det bara att skynda långsamt, inte låta det finnas en enda risk att ramla tillbaka in i det svarta..

Träffade pappa efter enheten idag, vi båda köpte ett par varsina nyaSkor, mycket fina! :-) mina är sprayade och redo att användas redan imorgon! ;)
Apropå imorgon; är det vägning och jag ska få byta bord till det utan personal. Yeahj! :)
Nu ska jag slöa lite till! Hihi.
Sov bäst alla!! :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: