Sjukling ..



Heellooo. Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör. Magkramp, kräkningar och hosta. Det enda jag fått behålla är en äggmackA.. Och lite kaffe. Är hos pappa, så han får ta sin plikt att ta hand om mig idag, hihi. 
Vet att jag egentligen skulle ha åkt in till sjukhuset om det blev sämre, men jag tror inte att det är sämre än igår - bara en förkylning som lagt sig på allt.. 
Jag har bestämt att ta det lugnt idag och kanske ringa sjukhuset imorgon om det fortsätter - mest i hopp om att få lite mer mattips istället för bröd och cola som de sa igår.. Länge sedan jag var sjuk på "vanligt vis" så detta kan jag ingenting om.. Haha. Men jag tror att det blir bra, bara jag kan varva ner lite och lugna mig själv.. Det där med stress alltså, visste verkligen inte att det kunde påverka kroppen med magsår och sånt?! Känns väldigt märkligt.. Men nog om det. Nu kollar jag repris på idol! Uppdaterar senare! Ciao! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: