Veckan

Tjo! 
Där var den veckan förbi och girly åkte hem till sin stad igår.. :( inte kul, men nu kanske jag får mer plats i sängen, hihi. Vi har haft det jättebra och hunnit med en hel del! Vi avslutade det hela på ett bra sätt, åkte hem till storebror och firade hans dag i efterskott! Lagom trött då dagen innan bjöd på fest. Har även kommit på att jag behöver alkolås på mobilen. Blir alltid så orolig över människorna runt om mig och ringer hundratjugo gånger till olika personer för att veta att allt är okej. Får jag inte tag på någon får jag panik och tror alltid det värsta.. 
(Så förlåt Sanna L för att du fick erfara detta.. Skäms lite..) 

Åter till festen, sjukt kul och händelserik! Tjuvstartade även hemma hos faster och pratade med släktingar på deras sida, fint att träffa lite människor som inte alltid sätt mig må så bra.. Blir som en liten uppvisning av mig själv och jag blir alltid lika nervös.. 

Igår "lurade" mamma med mig på krokilkurs, var kul men hon glömde den lilla detaljen att objektivet var en naken man 2m ifrån en, haha.. Men det var roligt, sjukt hur man kan koppla bort och se det som vilket objekt som helst. Hade som vanligt prestationsångest av att sitta bland en massa människor som ritar som gudar! Men som sagt, kul var det! 
Idag väntar även en rolig sak iform av att träffa en gammal friidrottskompis ikväll, yeahj! Men först in i duschen och sen en tripp till pappa :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: