Perspektivet från korsade ögon.

Trött, tröttare, tröttast. Finner inga mer beskrivande ord. Tappat räkningen på antal timmar som passerat. Vill inte klaga, mest observera. Fundera ut vad det är som för mig så långt bort ifrån John Blund. 
Förgyllde kvällen med pappa, letade jacka och hittade en fin, väldigt glad blev jag. Då jag tappat hoppet om att gilla någon, och pappa på näbben såg en fin längst designe längst väggen påväg ut ur affären. Tack pappa, <3 imorgon ska den invigas! Tränade lite senare på kvällen och förbereder mig inför morgondagens besök hos sjukgymnasten. Vad mer har hänt? Jo Robins Sanna informerade mig snällt  om att mitt iMessage var avstängt, haha fail på mig! Jag och mobiler, hur ska man lyckas beskriva denna sammankomst?.. 
Har slöat framför MTVgalan ett tag och nu är det nog dags för en liten tripp ut på de fluffiga molnen, hoppas. Hoppas.
Godernatter på er alla där ute! :)  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: