LYCKA !

Natt efter natt, sömnlös. Men inget kan påverka min lycka för tillfället. Jag menar, känslan jag har inom mig går inte att beskriva, känns som att jag ska explodera av lycka och lättnad. 
Var på möte i fredags, överläkaren, min behandlare och två föredetta behandlare från psyk. Alla var förvånade, glada och imponerade. Vilken kamp jag visat upp, styrka, mod och envishet. Jag klarade det, denna gång klarade jag det och allt är så overkligt. Nästan sex år av helvete och nu står jag här, på jorden och starkare än någonsin. Jag är inte utskriven, men jag börjar i öppenvård nu. Aldrig har jag tagit dessa steg och verkligen känner att jag varit redo. Ringde hela min familj inklusive min flickvän. La mig på lillebrors säng och bara berättade allt för honom, han blev så glad. Så glad. 
Fortsatte kvällen på ett underbart sätt, var ute med en av mina närmsta vänner. Vi hade så otroligt kul och hela dagen och kvällen var så lyckad som den kunde bli. ÄNTLIGEN ÄR JAG TILLBAKA! Ogreppbart, abstrakt och helt jävla fantastiskt. Så det är såhär det känns att vara fri från ätstörning?! Är det såhär det känns att äntligen få kicka igång sitt liv? Jag kan bara inte tro det. 
Mitt vokabulär är använt och mon förmåga att bemästra ord är som bortblåst, jag finner inga som ger en rättvis bild av hur jag känner. Lycka! 



Postat av: Kattis

Helt jävla underbart ju!!! Känner inte dig alls men är sjukt imponerad!!! Önskar jag någon gång kommer känna samma som du göt nu...
Kram

2013-11-17 @ 21:43:11
Postat av: Lilla hjärtat

Du är så värd att få känna på livet nu. Det är din tur och jag vet att du är redo. Jag vet att du har styrkan. All världens kramar till dig söta <3

2013-11-17 @ 22:39:56
URL: http://littlegirlsheart.blogg.se/
Postat av: Sara

Sååå himla skönt för dig!! (jag tog också steget idag efter smärre bakslag). lycka till nu <3

2013-11-18 @ 17:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: