Kära storebror......

Vill starta meningen med att tacka för fina kommentarer, jag lyser upp något otroligt när jag ser dem! Och finns det någon där ute som behöver tips eller har frågor, var inte rädda att ställa dem :) 

Idag fyller min älskade storebror år, skrev han ett fint sms morgonen till ära. Dock förstörde han ganska snabbt mina syskonkärleks fina avsiktliga ord. 
Svaret på det har ni på den bifogade konversationen under.. 

Annars är jag påväg till ett "möte/samtal", följt av träff med mamma för diverse nödvändiga saker. Min axel bär upp en väska med mina favoritkläder - träningsoutfiten. Så även en gymvistelse väntar - love it. 
Min kära hälft skulle ta tåget till Sthlm idag, men som den storstad man en gång bor i, är det många kommande besök och antalet inställda tåg gör det inte lätt för resenärerna att nå sina mål.. 
Suck! 
Men allt går bra ändå, njuter av mitt "nya" liv och känner mig fortfarande väldigt lättad och fri! High FIVE på den! 
See yaaa! Ha en bäst dag alla! :D 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: