Svar

Fråga; Hur många näringsdryck dricker man per dag? Har du promenad? Tycker du maten är bra? Vilka kp har du? Är det fräscha lokaler? Pratar heldygnsvården med dagsjukvården? Haha många frågor.

Svar; antal näringsdrycker är individuellt, jag har ingen promenad än eftersom att jag sitter i rullstol..
Maten är bra, peppar peppar!i mitt team består av "frasae" (Helena) och Ulrika. Lokalerna är både fräscha och nya :) tror dag och slutenvården samtalar, iaf personalen .. Hoppas att jag fick med allt nu ;)


Postat av: Klara

Hej! Ville bara säga att jag satt i väntrummet på capio samtidigt som dig förra torsdagen. Jag hoppas verkligen att du kämpar på och att du äntligen blir frisk!
Kram

2013-05-31 @ 19:57:24
URL: http://attblifri.blogg.se
Postat av: Josefine Lennhammer

Heeeej har du varit inlagd på scäs vuxensida senaste typ året? snälla mejla mig eller lägg till mig på fb <3

2013-05-31 @ 21:24:01
Postat av: Anonym

Hej tjejen. Jag har en fundering. Hur är bmi gränserna för att måsta ha rullstol på Capio? Finns det gränser för att få sängläge? När får man ta promenader? :) hoppas du kan svara på dem. Kämpa nu. Stor kram!

2013-06-04 @ 16:04:03
Postat av: Angelica

Hur går det för dig? Kan du inte berätta hur det känns att äta enl capios schema. Att följa deras regler kring allt. Vila o så.

2013-06-04 @ 18:55:46
URL: http://kampenmotanorexian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: