inläggning

 
 
hallå! vad är det som händer? undrar jag med..
allt började med en falsk förhoppning från en överläkare utan riktig koll. jag skulle läggas in på SCÄ redan veckan därpå, vilket är tre veckor sen nu.
någon dag senare ringde min behandlare och sa att hon bokat in ett bedömningssamtal, först om tre veckor.
därmed var trasslet i full fart.
Jag var "prioriterad" men inga svar kunde ges..så jag fortsatte som vanligt. näringsdrycker, viktkoll, samtal, ja u name it..
 
men.. efter många om och men fick vi ett samtal idag, om att jag fått en plats på nya Capio i sollentuna, vi ska dit redan på torsdag. de sa att jag antingen blir inlagd samma dag, eller senast måndagen därpå..
vet att jag borde vara tacksam över det, vilket jag också är, bakom all ångest och oro inför framtida stunder
har testat förr, jag vet att det kommer vara jobbigt och jag vet att man måste kämpa - det ska jag göra denna gång.
är även så otroligt lättad över att slippa vänta på inläggning från ett sjukhus.
 
jag vill verkligen nu. detta ska banne mig bli sista vändan. jag vill ju leva, ja det vill jag! :)
 

Postat av: jennie

Kämpa nu Denise...kämpa för livet kämpa för framtiden och kämpa för att leva friskt. Du kan bara du vill & det är bara DU som måste vilja och kämpa. Det kommer bli tungt men du har SÅÅÅ mkt att leva för. Längtar så efter att få umgås med dig frisk lycklig och full av förväntan över framtiden. <3

2013-05-20 @ 13:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: