bit ihop

 
tjohopp!
fint väder även denna dag - gillas skarpt. satt ute från tidiga morgon, dock hoppade molnen fram efter ett tag..
mamma och jag utnyttjade det med en liten roadtrip med fika och bilåkning.
jag är nu framme vid min sista näringsdryck för dagen. känns bra, slipper man tänka på det nu.
 
det mesta käns svårt, denna inläggning känns så ovälkommen. men jag ska bita ihop. jag ska ta mig stark ur detta och även finna styrka på vägen. det får jag från mina nära och kära - ni är bäst!
 
en annan sporre är mammas lovord om en utlandsresa när jag mår bättre. det var inte på tal om att hända nu men överläkaren passade ändå på att säga att inget flygbolag skulle låta mig flyga i detta skick. en insikt tycker jag borde infinna sig där. jag måste börja förstå att psyket spelar mig ett straff när jag känner mig tjock. även om jag i detta nu bara vill komma ur detta och skita i vikten. den är inte viktig mer än att jag måste gå upp ur hälsosynpunkt. för att som det är nu. är det inget liv.. 

Postat av: captivatedminds.blogg.se

Jag hade ingen aning om att det fanns viktregler gällande flyg. Självklart förstår jag ju om man är sjukligt överviktig och kanske inte ens får plats i två säten, men inte att det fanns restriktioner åt andra hållet. Intressant, ska läsa mer om det!

2013-05-01 @ 18:50:17
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Johanna Larsson

Så glad Denise, SÅ glad blev jag när jag läste att du ska få mer hjälp. Jag vet att det känns piss och skit men det GÅR!

2013-05-01 @ 19:19:52
URL: http://beginnersluck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har du för bmi?

2013-05-03 @ 13:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: