påskångest

 
tjo!
sitter här i sängen med en rejäl klick ångest. tog just två oxascand och två lergigan, hoppas att det hjälper annars vet jag inte hur denna kväll blir. kanske sittandes i rummet med ett stort svart moln ovanför huvudet. en dödskalle och lite onda fenomen iblandat.
 
konstigt ändå.. hade en bra dag med pappa igår. vi satte oss i bilen på förmiddagen för att åka till SCÄ, därefter blev det en liten sväng i vällingby. gina tricot mer specifikt - vi köpte två påsk"överraskningar" som ligger i mitt kommande påskägg, är väldigt nöjd och pappa är världens bästa :) ett par solglasögon och påskmust följde även med hem. en liten promenad i solen och sen bara slappa innan kvällen tog vid och jag fick skjuts till mamma. :)
 
idag har pappa varit över på fika, sen gjorde jag och mamma en svängom, bla till soptippen. köpte även ett nytt mobilskal till min nyhämtade iphone. känner mig inte lika handikappad längre. ;)

 
annars har jag bara spunnit vidare på en idé gällande min storebrors julklapp till mig. har bollat lite med pappa som är possitiv, känns skönt :) kommer bli fint, bara placeringen jag filar på ;) mer om det i nästa inlägg!
 
glad påsk på er alla!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: