i hit the bottom

när jag inte tar bort dina fingrar kring min hals.
när jag låter dig hålla ditt strypgrepp.
men när du kväver mitt inre..

I hit the bottom so fast that my head was spinning 'round for days,
,
But I will never give up, no I'll never give up

What am I fighting for,
There must me something more,
For all these words I've said,

Said I'm ok but I know how to lie,
But I will never give up, no I'll never give up

What am I fighting for
What am I fighting for

I will never give up, no I'll never give up


Postat av: Vonskareng

Lol kände att jag kanske var lite över-positiv... :") men haft de STRESSIGT o rätt tufft de senaste två dagarna + nada bloggning. Behövde peppa mig och ER (typ texxxx diiig hih) därute lite ;D

2013-03-20 @ 23:15:39
URL: http://vonskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: